Al·legacions al Codi de Bon Govern

La CUP Riudoms va presentar al·legacions al Codi de Bon Govern presentat per CDC al Ple de Riudoms de 7 de gener.

El partit de govern, CDC, va presentar una proposta inicial de Codi de Bon Govern al Ple Municipal del passat 7 de gener de 2015. Aquesta proposta, només era una reducció considerable del Código de Buen Govierno impulsat per la Federación Española de Municipios y Provincias que s'està aprovant en molts ajuntaments i diputacions. La proposta del govern municipal va ser una versió retallada d'aquest codi, que ja per la CUP Riudoms és insuficient en la seva versió original, eliminant totes les referències a democràcia participativa, transparència o als mecanismes de control d'aquest codi.

Per això, des de la CUP Riudoms, hem presentat unes al·legacions amb propostes de mínims que només recullen el que ja s'està aprovant a moltes d'altres administracions per tal que CDC pugui aprovar-les i així millorar qualitativament en la democràcia participativa a Riudoms.

Aquestes al·legacions es debatran al Ple Municipal de dijous 5 de maig

La CUP Riudoms hem presentat al·legacions al Codi de Bon Govern per tal d'aprofundir en mesures de democratització, transparència o participació a l'Ajuntament de Riudoms.