Balanç econòmic de les eleccions municipals de 24 de maig de 2015 de la CUP Riudoms

Tal i com marca el Codi Ètic de la CUP Riudoms fem públiques les despeses i ingressos relatius a les Eleccions Municipals del passat 25 de maig de 2015.

La CUP Riudoms fa públic el balanç econòmic de la campanya electoral de les eleccions municipals del passat 24 de maig de 2015. En el document que podeu trobar al lateral d'aquesta pàgina podeu trobar les partides d'ingressos (donatius, actes d'autofinançament i aportacions) i de despeses (cartells, programes, etc.).

De la mateixa manera, es farà públic regularment el balanç econòmic de l'Assemblea Local de la CUP Riudoms. Cal destacar que hi haurà un augment de la partida d'ingressos, ja que els dos regidors de la formació donaran totes les retribucions a la CUP Riudoms. En els propers mesos es decidirà obertament a que es testinen aquests ingressos.

Tal i com ho ha fet la CUP Riudoms, demanem a la resta de forces polítiques que van concorrer a les darreres eleccions municipals que facin públic el seu pressupost de campanya. Aquesta acció, serviria per dignificar la política municipal i per acostar els partits polítics a la ciutadania, alhora que permetria una auditoria pública de les despeses electorals.