Caps de llista de les CUP del Camp de Tarragona signen el "Compromís de les Escales"

Es comprometen a suspendre, revertir i no renovar cap contractació pública amb Movistar i qualsevol altra empresa que no garanteixi condicions dignes de treball al seu personal tant directe com subcontractat
Les CUP del Camp de Tarragona també han volgut sumar-se públicament i signar el Compromís de les Escales, responent a la crida que es va fer el passat 19 de maig, quan altres caps de llista de la formació independentista i altres grups polítics van signar l'acord emplaçant a que es fes extensiu a tot el territori. D'aquesta manera caps de llista d'Alcover, la Canonja, Reus, Riudoms, Tarragona, Torredembarra, Valls i la Vilella Alta han donat suport explícit al col·lectiu de vaguistes de les contrates i subcontrates de Movistar.

Les persones signants reconeixen la capacitat de generació d’activitat econòmica per part de l’administració a través de la contractació pública mitjançant contractes milionaris amb empreses privades, i amb aquesta, la capacitat d’incidir en les condicions de treball de les persones que indirectament treballen per les administracions publiques.
Les condicions laborals i successives subcontractacions a les quals es veu sotmès el personal d’aquestes empreses són esclavitzants, d’extrema precarietat i, sovint, invisibles i en contínua degradació. És el cas –entre d’altres- de Movistar, les seves filials, contrates i subcontrates.

El text compromet als i les caps de llista signants a “Suspendre, revertir i no renovar cap contractació pública de serveis amb Movistar ni qualsevol altra empresa que no garanteixi que TOT el personal (directe o subcontractat) que intervé en la prestació de servei o subministrament: Tinguin una jornada màxima de 40 hores setmanals i 2 dies de descans se’ls retribueixi amb un salari digne i es garanteixi el mateix salari per a un mateix tipus de feina”.