Crònica del Parlem de...Serveis Educatius

El dissabte 30 de novembre, a les 6 de la tarda, una desena de veïns de Riudoms, es van reunir a la sala d'actes de la Llar de Jubilats per participar al Parlem de Serveis Educatius.

L'acte, a diferència dels anteriors, no va estar conduït per cap expert en la temàtica, sinó que es va voler donar el protagonisme  a la ciutadania i als agents que guarden relació amb l'educació, com a veritables coneixedors i interessats en les potencialitats i les mancances dels serveis educatius a Riudoms.

Al llarg del col·loqui es van exposar quina era la situació dels diferents centres educatius, quina era la relació i la participació de les AMPA en el dia a dia i els òrgans de gestió d'aquests centres, quines eren les polítiques que es podrien dur a terme per millorar la relació entre centres i/o associacions educatives,etc.

Les principals conclusions d'aquest acte i de les trobades prèvies amb el sector educatiu de Riudoms, van ser recollides pels membres de la CUP Riudoms, i es presentaran amb la propera edició de l'InfoCUP Riudoms.