Des del Ple de Riudoms, SENSE POR!

Al Ple Ordinari de l'Ajuntament de Riudoms d'aquest proper dijous 5 de març, la CUP Riudoms hi portarem una moció per tal que el nostre consistori no col·laborai amb els requeriments de l'Audiencia Nacional. A més, presentarem mocions en suport als treballadors del servei d'ambulàncies i sobre el pla director urbanístic del BCN World (podeu trobar-les totes a la barra lateral d'aquesta pàgina).

La CUP Riudoms presentarem una moció al proper Ple Municipal per tal que l'Ajuntament de Riudoms es comprometi als següents acords:

Primer.- Mostrar el rebuig de l’Ajuntament de Riudoms als requeriments enviats per ordre de l'Audiència Nacional espanyola a diferents ajuntaments catalans per haver aprovat una moció de suport a la Declaració 1/XI del Parlament de Catalunya.

Segon.- Manifestar que el Ple d’aquest ajuntament està sotmès, exclusivament, a la voluntat popular emanada de la ciutadania i que, per tant, si aquesta es troba en contradicció a les ordres dictades per tribunals espanyols democràticament deslegitimats, aquest Ple no col·laborarà amb aquestes en la persecució de persones escollides democràticament per exercir les seves obligacions i que, per tant, no respondrà als requeriments rebuts.

Tercer.- Donar ple suport a les persones que, a causa d'aquests requeriments puguin ser encausades o citades a declarar per part de l'Audiència Nacional, recordant el dret fonamental a la lliure expressió.

Quart.- Declarar, una vegada més, que el dret a l’autodeterminació és un exercici eminentment cívic i democràtic que ha de ser reclamat i defensat des de totes les institucions que emanen de la voluntat popular i, molt particularment, des dels ajuntaments entesos com l’administració més propera a la ciutadania.

Cinquè.- Així mateix, recolzar les mobilitzacions que es convoquin per donar suport a les persones encausades i als ajuntaments requerits i cridar a tots els veïns i veïnes a participar-hi.

Sisè.- Comunicar l’adopció d’aquests acords a les entitats municipalistes (ACM i FMC), a l'Associació de Municipis per la Independència, l'Assemblea Nacional Catalana, al Parlament de Catalunya, al Govern de la Generalitat de Catalunya, al Govern de la Generalitat Valenciana, al Govern de les Illes Balears, al Govern d’Aragó, i als governs de l’estat espanyol i francès.

Des de l'Ajuntament de Riudoms i des de totes les institucions democràtiques, SENSE POR!

Fem cas del mandat democràtic, caminem cap a la independència!