Governem-nos!

Aquest diumenge 20 de setembre tindrà lloc l'acte central de la campanya de la CUP - Crida Constituent a Riudoms.

Aquest proper diumenge 20 de setembre a les 12 del migdia a la Plaça de l'església de Riudoms hi haurà l'acte central de la campanya Governem-nos! de la CUP - Crida Constituent. Aquest acte comptarà amb les intervencions de Sergi Saladié (vandellosenc, número 1 de la llista de la demarcació de Tarragona), Mar Joanpere (vilaplanenca, número 6 de la llista de la demarcació) i la regidora riudomenca Roser Torres, que també forma part dels suplents de la llista.

Després de l'acte, hi haurà una interpretació del músic riudomenc Òscar Ferrer i vermut popular, que servirà per sufragar els costos de la campanya de la CUP - Crida Constituent i hi haurà una fotografia conjunta del grup de suport de la Candidatura a Riudoms.

Podeu seguir tots els actes de campanya al Camp de Tarragona al següent compte de twitter: @CUPelCamp

Ruptura amb el règim del 78.

Independència.

Procés constituent.