InfoCUP número 7: equipaments, serveis, promoció...

Ja s'ha començat a repartir l'InfoCUP número 7 del mes de març. L'InfoCUP és l'eina informativa amb la qual la CUP Riudoms fa arribar les propostes, convocatòries i anàlisis del poble a totes les llars riudomenques.

En aquest InfoCUP fem un repàs i proposem accions per millor el poble en l'àmbit de la gestió d'equipaments i serveis, així com fent propostes concretes sobre educació, formació, cultura,  festes i esports, que són els serveis que ens pot oferir un Ajuntament.

També fem incís en la promoció, factor clau per desenvolupar el comerç, indústria, agrigultura, restauració i turisme de Riudoms. Amb la creació d'un Consell Municipal de Promoció i la implementació de la Marca Riudoms podríem fer créixer aquest sector estratègic.

Podeu trobar aquest InfoCUP al final d'aquesta pàgina. A partir de les pinzellades que aporta aquesta publicació, aquest dissabte 21 de març a les 18:00h a la Casal de Cultura, farem un debat participatiu sobre equipaments, serveis i promoció que servirà per confeccionar el programa polític de la CUP Riudoms per a les properes eleccions municipals. Us hi esperem!