La CUP Riudoms demanem al vicepresident que la Diputació de Tarragona no sigui un obstacle al procés constituent català

Des de la CUP Riudoms no entenem el posicionament de Convergència Democràtica de Catalunya a la Diputació de Tarragona, amb el silenci d’Esquerra Republicana de Catalunya, davant del procés constituent català, coincidint amb que avui fa 101 dies que el president Poblet va ordenar la retirada de l’estelada i 75 que té vetades la moció de suport al Parlament i de l’Agència Tributària de Catalunya.

Tenint en compte que Josep M Cruset, alcalde de Riudoms, vicepresident de la Diputació de Tarragona i cap de Convergència Democràtica de Catalunya al Camp de Tarragona, s’ha mostrat favorable en diverses ocasions amb iniciatives semblants en l’àmbit local, com per exemple l’entrada de Riudoms a l’AMI, com a CUP Riudoms li fem una demanda pública perquè faciliti l’entrada d’aquestes mocions al Ple de la Diputació i perquè aquest organisme es posi a treballar per la desconnexió i per l’assoliment de la República Catalana.

Nota de premsa del grup polític de la CUP a la Diputació de Tarragona.

Poblet (CDC), president de la Diputació, ha vetat les mocions de la CUP sobre el procés català