La CUP Riudoms no hem assistit al Ple extraordinari d'avui

La CUP Riudoms, tal i com vam explicar en el darrer Ple Municipal, no hem assistit expressament al Ple Extraordinari d'avui, com a motiu de protesta contra la convocatòria repetida de Plens Extraordinaris.

Tal i com els regidors de la CUP Riudoms han anat denunciant en els darrers Plens Municipals, cal una racionalització de la convocatòria dels Plens Extraordinaris. En les darreres setmanes s'han convocat fins a tres plens extraordinaris (29 d'octubre, 16 de novembre i 24 de novembre) i un d'ordinari (5 de novembre). Cadascun d'aquests plens, suposa un total de 862,8 € de despesa a les arques municipals, només en règim de retribucions d'assistència per als regidors que no tenen dedicació parcial.

La convocatòria del Ple Extraordinari d'avui dimarts 24 de novembre constava tan sols d'un punt referent a la convocatòria de les eleccions espanyoles del proper 20 de novembre. Aquesta punt suposa l'elecció de les meses electorals, elecció que es fa mitjançant un programari informàtic i amb nul·la participació dels regidors assistents. Des de la CUP Riudoms, entenent que la inclusió d'aquest punt en un Ple Municipal és obligatòria per llei, creiem que en aquest Ple extraordinari es podrien haver tractat altres temes municipals. Per aquest motiu, els regidors de la CUP Riudoms han decidit no assistir a aquest Ple, renunciant així a la retribució, com a motiu de protesta i tot demanant una millor racionalització de la convocatòria dels Plens Municipals.

La CUP Riudoms no assistit a aquest Ple Extraordinari, per la inutilitat d'aquest i per demanar una millor racionalització de la convocatòria dels Plens Municipals.