Per la ruptura! El 27S CUP Crida Constituent!

El proper 27 de setembre hi haurà una de les conteses electorals més importants del nostre país. Des de la CUP i d'altres organitzacions s'ha conforomat l'espai de confluència Per la ruptura, des d'on s'ha impulsat la candidatura pel 27S de la CUP - Crida Constituent. El procés d'elecció dels candidats de la Llista per la Ruptura serà obert a la participació de tots els ciutadans, caldrà prèviament la inscripció en un cens per tal de poder fer la votació.

Des de la CUP apostem perquè totes les candidates de les diferents circumscripcions de la Llista de la Ruptura siguin decidides per totes, així que us emplacem a que:

Us inscriviu al cens: el proper divendres 17 de juliol de 19:00 a 21:00 del vespre al Casal Popular "La Calderera" podreu inscriure-us al cens per tal de poder participar a les primàries. També podeu fer-ho telemàticament enviant un correu abans de diumenge 19 a [email protected] o en el web perlaruptura.cat.

Participeu a les primàries: que tindran lloc el proper diumenge 26 de juliol. Caldrà inscriure's prèviament al cens. La votació es podrà fer telemàticament a l'espai web que anunciarem en els propers dies.

Podeu consultar els diferents candidats en aquest enllaç

Per a més informació: perlaruptura.cat

Per la ruptura amb el règim del 78, el capitalisme i el patriarcat.
Independència cap a la República Catalana.