Ple Municipal de l'Ajuntament de Riudoms

Des d'ahir dimarts 31 de març es va poder veure la convocatòria del proper Ple Municipal de l'Ajuntament de Riudoms. Per primera vegada i tal i com havíem demanat la CUP diverses vegades aquesta convocatòria s'ha pogut trobar a la nova web de l'Ajuntament de Riudoms i a les seves xarxes socials. El Ple de l'Ajuntament serà el proper dijous 2 d'abril a les 19:00 al Saló de Plens.

Tot i aquesta bona iniciativa creiem que continua sent necessaria una convocatòria prèvia amb més antelació (no tan sols 48 hores abans que és el mínim exigit per la legislació) així com un calendari anual aproximat de les convocatòries dels Plens i Juntes de Govern. També cal começar a promocionar l'assistència (publicant-ho a l'eBando també) i la participació en els Plens amb la redacció d'un nou Reglament Orgànic Municipal (ROM) que permeti preguntes i mocions per part dels ciutadans riudomencs.

Des de la CUP Riudoms us animem a assistir al Ple de dijous, l'òrgan de desenvolupament i decissió del nostre consistori.