Ple Municipal de l'Ajuntament de Riudoms

Avui, amb poc més de 48 hores d'antelació, s'ha convocatel Ple Municipal de l'Ajuntament de Riudoms per al proper dijous 4 de març. Es tracta d'un Ple de caràcter ordinari i per tant, la CUP Riudoms hi portarà diverses mocions, precs i preguntes. Si teniu alguna proposta o alguna pregunta, feu-nos-la arribar a [email protected]

En el Ple convocat per aquest dijous a les 7 de la tarda al Saló de Plens es tractaran diversos punts relacionats amb l'aprovació del Pressupost de l'Ajuntament per al 2016, que s'hauria d'haver aprovat abans d'acabar el 2015. La CUP Riudoms hi portarà diverses mocions per tal que l'Ajuntament de Riudoms es posicioni respecte a la situació de la Secció de Crèdit de la Cooperativa de Cambrils, per frenar les activitats extractives al nostre terme municipal, per millorar respecte a la transparència, perquè es posicioni davant del Plan Hidrólogico de la Cuenca del Ebro, perquè desenvolupi un Pla de Comunicació Local i perquè es mostri favorable a la realització d'un referèndum a les universitats catalanes per decidir l'apliació del 3+2

Durant els propers dies anirem publicant les mocions a la nostra pàgina web.

Capgirem Riudoms!

El govern de l'Ajuntament de Riudoms continua convocant els Plens amb 48 hores d'antelació, que és el mínim marcat per llei. En aquestes 48 hores, només els regidors de la CUP Riudoms poden recollir la documentació relativa als punts a tractar al Ple. Aquesta limitació tampoc dóna marge per a un anàlisi exhaustiu de la documentació que faciliti a l'Assemblea Local de la CUP Riudoms un posicionament respecte a les diferents votacions. Des de la CUP Riudoms seguirem demanant que s'ampliïn els terminis.