Subvencions per a les entitats riudomenques

Des de la CUP Riudoms estem fent arribar informació sobre la convocatòria de subvencions de la Diputació de Tarragona a totes les entitats riudomenques que s'hi poden acollir.

Amb la voluntat d'acostar informació que considerem rellevant per a la ciutadania, en aquest cas a les respectives entitats riudomenques, fem extensiva la convocatòria de diverses subvencions que ofereix la Diputació de Tarragona per a l'any 2016:

- Subvencions per a les publicacions periòdiques de caràcter local i comarcal

- Subvencions als ajuntaments, altres ens locals, entitats i persones de les comarques del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre per a projectes i activitats culturals i d’interès ciutadà, de caràcter singular, extraordinari i no previstes a la resta de convocatòries anuals de la Diputació de Tarragona.

- Subvencions destinades a entitats esportives de la demarcació de Tarragona per a activitats d’esport base i a entitats i ens locals per a activitats esportives de caràcter singular i extraordinari.

Aquí podreu trobar la informació sobre les subvencions culturals.

Aquí podreu trobar la informació sobre les subvencions a entitats esportives.

Aquí podreu trobar la informació sobre les subvencions a publicacions locals

Si teniu algun dubte o per a qualsevol altra necessitat, us recordem que podeu enviar-nos un correu electrònic ([email protected]) o ens podeu trobar els dilluns a la tarda al despatx del grup municipal a l'Epicentre Gaudí.

Si formeu part d'una entitat i no heu rebut aquesta informació, faciliteu-nos el vostre correu electrònic a [email protected].