Vídeo del Ple Municipal

L'Assemblea Local de la CUP Riudoms va demanar el passat 15 de febrer de 2015, mitjançant una instància, permís per a la gravació i posterior difusió del Ple Municipal de l'Ajuntament de Riudoms. La resposta de l'Ajuntament va ser que, a banda d'estar treballant en una nova web, havien demanat informe a la Diputació de Tarragona 'per tal que ens indiquin el marc legal i les condicions de com cal realitzar aquestes gravacions perquè s'ajustin a la noramtiva vigent'.

Degut a que no hi ha cap llei que impedeixi la gravació i difusió dels Plens Municipals, pel seu caràcter obert i públic, el passat dijous 2 d'abril la CUP Riudoms va gravar el Ple Municipal. Paral·lelament, la CUP Riudoms va presentar una moció a totes les forces municipals de l'Ajuntament de Riudoms per tal de demanar que el mateix Ajuntament gravi el Ple i el difongui a través de la web municipal, a través dels mitjans dels quals ja disposa el Saló de Plens (megafonia). Aquesta moció no va ser ni tan sols debatuda en el Ple.

Aquí teniu l'enllaç amb vídeo del Ple.

En aquest enllaç podeu trobar els temes tractats en aquest Ple.