La cartellera digital

Arran de que avui els veïns riudomencs hem pogut comprovar que es col·locava una cartellera digital a la Plaça de l'Església i que a nivell digital, l'Ajuntament de Riudoms també obre un compte a la xarxa social instagram, la Candidatura d'Unitat Popular plantegem una sèrie de preguntes que també farem arribar a l'equip de govern al proper Ple Municipal.

Preguntes que traslladarem al proper Ple Municipal (previst pel 5 de novembre):

- Quin seran els continguts publicats en aquesta cartellera digital?

- Qui en regularà els continguts?

- Quin és el cost de l'obra i quin és el cost del seu funcionament i manteniment?

- És el lloc més adient per situar-la? Sota quin criteri: concurrència, visualització, imatge, estètica ?

- Eliminarà aquesta actuació els canals habituals de publicitat i propaganda utilitzats fins ara; cartells, passamans, butlletí, postals o serà un mitjà complementari?

Independentment d'aquestes qüestions, des de la CUP Riudoms no entenem com es tiren endavant iniciatives com aquesta (cartellera digital i compte d'instagram) així com d'altres que ja funcionen a dia d'avui (facebook, twitter, eBando, Butlletí d'Informació Municipal...) sense que existeixi un Pla Comunicatiu Integral del propi Ajuntament de Riudoms que reguli tots els mitjans informatius municipals de forma global. Aquest Pla Comunicatiu hauria de recollir i preveure, entre d'altres, la creació d'un Consell d'Informació Municipal independent, amb presència i coordinació de totes les forces polítiques i de les entitats riduomenques.

Com ja vam proposar, creiem que una millor opció seria disposar de diverses cartelleres públiques municipals, on les entitats i col·lectius de Riudoms puguin anunciar els seus actes, cursos, etc. que a més milloressin i ampliessin la difusió de forma més equitativa per tot el poble. A més, creiem que les entitats han de poder prendre part dels mitjans comunicatius municipals, ja que tenen recursos limitats per fer arribar les seves propostes a tota la ciutadania.

Aprofitem per recordar-vos que si voleu afegir alguna pregunta a les que farem sobre aquest tema o sobre qualsevol altra, ens les feu arribar al correu electrònic: [email protected].

Des de la CUP Riudoms no entenem com es tiren endavant iniciatives com aquesta sense que existeixi un Pla Comunicatiu Integral del propi Ajuntament de Riudoms