Continuen les deficiències a l'edifici de les Escoles Velles

La millora de l’edifici de les Escoles Velles es va iniciar a finals de l’any 2018 i es va acabar a finals del mes de maig de 2019 (just després de les eleccions municipals). El pressupost inicial va ser de 415.598,17€, tot i que més endavant van sorgir uns sobrecostos estimats en 111.000€, aproximadament.

Escoles Velles de Riudoms

Arran de les preguntes que vam fer al Ple, hem pogut confirmar que l’edifici de les Escoles Velles té filtracions d’aigua que afecten tant a la part antiga, com a la part de nova construcció on hi ha les escales i l’ascensor.

Segons l’equip de govern, aquestes filtracions es van detectar arran de les intenses pluges del mes d’octubre. A més, el govern també ens ha confirmat que l’ascensor encara no s’ha posat en funcionament degut a problemes tècnics amb la instal·lació.

Tot plegat ens fa pensar que potser les coses s’han fet massa ràpid, ja sigui per interès electoral o bé perquè s’havien adquirit certs compromisos amb les entitats per tal de poder disposar d’aquest espai.

L'edifici de les Escoles Velles té filtracions d’aigua que afecten tant a la part antiga, com a la part de nova construcció on hi ha les escales i l’ascensor.