La CUP vol fomentar la igualtat dels infants a través de l'esport i el lleure

Arran de l'afectació socioeconòmica causada per la crisi de la COVID, l'Assemblea Local ha cregut convenient realitzar una aportació econòmica per tal de garantir que diverses famílies usuàries de Càritas Riudoms, i especialment els infants, puguin assistir de forma gratuïta a la Piscina Municipal durant aquest estiu.

En els propers mesos, la CUP també realitzarà una proposta per tal que les administracions públiques com ara l'Ajuntament i el Consell Comarcal destinin una part del pressupost dedicat a finalitats socials a garantir l'accés gratuït a la Piscina Municipal, així com oferir beques pels cursos de natació.

Piscina Municipal de Riudoms

En els darrers mesos, s'ha produït un augment significatiu del nombre d'usuàries als Serveis Socials.

Arran de la crisi de la COVID, han estat molts els col·lectius que han col·laborat amb Càritas Riudoms a través de la campanya "A Riudoms, contra el coronavirus, cap família exclosa" per tal de garantir que les famílies que ho necessitin puguin tenir totes les necessitats cobertes.

En la mateixa direcció, l'Assemblea Local ha cregut convenient realitzar una aportació econòmica per tal de garantir que diverses famílies de Càritas Riudoms puguin assistir de forma gratuïta a la Piscina Municipal durant aquest estiu.

Considerem que aquesta és la manera més eficient i ràpida per tal que alguns infants del municipi puguin gaudir d'activitats de lleure durant aquest estiu malgrat a la poca oferta d'activitats lúdico-festives disponibles enguany.

Una vegada més, la COVID ha posat de manifest les desigualtats socials existents en tots els àmbits de la societat. Creiem que les administracions públiques com ara l'Ajuntament i el Consell Comarcal han de treballar conjuntament per tal que aquesta "prova-pilot" s'afegeixi al llistat d'accions que ja es realitzen per cobrir les necessitats de la famílies amb dificultats socioeconòmiques.

Finalment, reiterem l'agraïment a Amics de Riudoms i Càritas Riudoms, sense els quals aquesta iniciativa no hagués estat possible.

La iniciativa ha comptat amb la col·laboració d'Amics de Riudoms que ha ofert els tickets a un preu reduït i l'esforç addicional de Càritas Riudoms qui ha fet les gestions amb els Serveis Socials i les diverses famílies interessades.