Programa marc per a la legislatura 2015-2019

L’assemblea local de la Candidatura d’Unitat Popular de Riudoms va decidir en una assemblea oberta el juliol de 2014 concórrer a les eleccions municipals del maig de 2015. Una de les condicions indispensables que els membres i simpatitzants de la CUP Riudoms que es va marcar per encarar aquests comicis era la redacció d’un programa ampli i participatiu.

En aquest document podreu trobar totes les propostes de la CUP Riudoms per a la legislatura 2015-2019. Des de la CUP Riudoms es lluitarà durant la propera legislatura per l’acompliment d’aquestes propostes, depengui exclusivament o no del poder electoral de la CUP Riudoms.

Totes les propostes incloses en aquest programa són el fruit de les  trobades sectorials, assemblees obertes temàtiques o les moltes propostes que ens han fet arribar molts riudomencs. Alhora, tant Riudoms per la Independència com Unió de Pagesos ens han fet arribar propostes que hem inclòs.

Aquest programa marc està dividit onze apartats. La divisió entre les línies d’acció d’un ajuntament no és clara, ja que molts àmbits tenen aspectes en comú. Aquest repartiment és el que s’ha escollit per organitzar les propostes, sense oblidar que totes tenen una intrínseca relació ja que plantegen un nou model integral de gestió de Riudoms. Els apartats plantejats són: participació ciutadana, transparència i comunicació, educació, formació i cultura, ciutadania, equipaments i serveis, promoció, hisenda pública, planificació i ordenació territorial, sostenibilitat i entorn rural, independència i països catalans.

Cada apartat comença amb un breu anàlisi sobre la situació actual de cada àmbit a Riudoms i després es desenvolupen les diferents propostes sobre aquestes àrees.

Aquest és doncs, el Programa Marc de la CUP Riudoms per a la legislatura 2015-2019, que servirà perquè durant els propers anys continuem treballant i #CapgiremRiudoms.

Podeu consultar el programa en línia en el següent enllaç o descarregar-lo al lateral de la pàgina.